KatalogiIch wykorzystanie znacznie ułatwia przedstawienie klientowi oferty. Katalogi sprawdzają się w trakcie targów, spotkań z klientami oraz wielu innych wydarzeń promocyjnych. Mogą być wykorzystane przez handlowca do przedstawienia klientowi oferty lub podarowane do samodzielnego zapoznania się z asortymentem.
OkładkiGdy czytelnik staje przed wyborem książki, pierwszym elementem na jakim spoczywa jego wzrok jest okładka. Jeśli jest zaprojektowana w oryginalny, ciekawy sposób i wywiera dobre pierwsze wrażenie na odbiorcy, szansa na to, że odbiorca będzie chciał zapoznać się treścią znajdującą się w środku, znacząco rośnie.
BroszuryCharakteryzują się niewielką objętością oraz kompaktowym rozmiarem. Dzięki temu broszury stanowią jeden z najwygodniejszych sposobów na przedstawienie swojej oferty klientom. W ten sposób można przekazać potencjalnemu klientowi podstawową wiedzę na temat przedsiębiorstwa, a także wytwarzanych produktów lub świadczonych usług.
TeczkiBardzo dobrze sprawdzają się podczas przechowywania firmowych dokumentów. Teczki mogą być wykorzystywane również do przekazania klientom umów lub materiałów marketingowych, zawierających informacje dotyczące przedsiębiorstwa oraz jego oferty. Stanowią również podstawowe narzędzie do przechowywania oraz przenoszenia dokumentów, dlatego są niezbędnym wyposażeniem każdego biura.